#PeLaNGi

PeLaNGi PeMiLy

PeLaNGi

My photo
ingin menjadi anak melayu yang memperjuangkan perjuangan melayu dengan memantapkan ilmu di dada..

PeLaNGi SuPPoRTeR

++PaReNz++

++PaReNz++

++Me++

++Me++

WiTH My CaYaNG

WiTH My CaYaNG
bestfren 4ever n ever~

++aBG SeNGeT++

++aBG SeNGeT++

++BaTCH 22++

++BaTCH 22++

++aLoNG++

++aLoNG++

++aNGaH++

++aNGaH++

++aDiK++

++aDiK++

++iRFaN++

++iRFaN++

++aDiB+TWiNS+KaK iPa++

++aDiB+TWiNS+KaK iPa++

++aSRi++

++aSRi++

Wednesday, June 23, 2010

My CaYaNG - SiTi NaZRiN BiNTi aZMaN


Termenung aku jauh di sudut itu..
di sebuah bilik usang yg masih sama..
di mana aku dan sahabatku mencari ilmu..

Terbayang aku..
'markas' kami di sudut paling belakang..
agar mudah kami bermain-main..
gelak tawa saban masa..
begitu indah ku rasa..

Masih ku ingat saat itu..
diri ini begitu lemah mempelajari bahasa penjajah..
dan si dia begitu bijak dalam hal itu..
dia pula lemah mengira..
dan aku lebih mahir..
aku dan dia saling melengkapi..
membuat semua menjadi begitu mudah..

Bila saat kami terpaksa berpisah..
bagi mengejar cita masing-masing..
aku mula merasa serba kekurangan..
kerna dia adalah pelengkapku..
diri ini mula lemah..

Namun kami teruskan jua perjuangan kami..
dan kini..
aku bangga melihat dia telah berjaya..
sehingga saat ini..
hampir 9 tahun ikatan kami..
syukur kami masih mesra sepeti dulu..
aku sungguh menyayangi dia..
pelengkapku..
my cayang..
love u!!!
(n_n)

No comments:

Post a Comment

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©