#PeLaNGi

PeLaNGi PeMiLy

PeLaNGi

My photo
ingin menjadi anak melayu yang memperjuangkan perjuangan melayu dengan memantapkan ilmu di dada..

PeLaNGi SuPPoRTeR

++PaReNz++

++PaReNz++

++Me++

++Me++

WiTH My CaYaNG

WiTH My CaYaNG
bestfren 4ever n ever~

++aBG SeNGeT++

++aBG SeNGeT++

++BaTCH 22++

++BaTCH 22++

++aLoNG++

++aLoNG++

++aNGaH++

++aNGaH++

++aDiK++

++aDiK++

++iRFaN++

++iRFaN++

++aDiB+TWiNS+KaK iPa++

++aDiB+TWiNS+KaK iPa++

++aSRi++

++aSRi++

Wednesday, April 14, 2010

aKu RiNDu MeReKa


Air mata ini..
tertitis lagi..
tak mampu ku menahannya..
aku sangat merindui mereka..
Irfan[3tahun],adib[1tahun ++] asri[1bulan]..

Saat aku berhubung dengannya..
hanya melalui telefon..
lantas dia ulang-ulang kata-kata ini..
"mokteh..cepat balik..cepat.. irfan rindu"

betapa sayunya hati ini..
mendengar rayuan anak kecil itu..
hatiku ini begitu tersentuh..
betapa aku merinduinya..
membuatkan esakan menemaniku malam ini..

"Irfan sayang..
maafkan mokteh..
nanti lepas abes exam..
mokteh balik..
nyanyikan lagu tok irfan ea.. "

aku merindui mereka..
aku terlalu menyayangi mereka..
aku tak bisa berjauhan dengan mereka..
kerana mereka sebahagian dari hidupku..

Mereka sering membuat aku menagis di tengah malam..
kerna hanya mereka yang boleh membuat aku...
rindu sebegini..
aku rindu mereka!!!

T_T

No comments:

Post a Comment

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©